نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رگ خواب یووه برای رضایت به خروج دیبالا

رگ خواب یووه برای رضایت به خروج دیبالا

 

آخرین روزهای حضور پائولو دیبالا در تعطیلات تابستانی با التهاب بازار برای او در حال سپری شدن است. در حالیکه به نظر نمی‌رسد یوونتوس و این بازیکن تمایلی برای جدایی از یکدیگر (دست‌کم در این تابستان) داشته باشند، اما با اضافه شدن منچستر یونایتد به شمار تیم‌های خواهان او، شمار باشگاه‌های بزرگ اروپایی که در صف جذب این بازیکن آرژانتینی ایستاده‌اند به عدد چهار رسیده است.

 

RMC Sport از اطمینان لئوناردو برای جذب دیبالا با مبلغی در حدود 50 میلیون یورو در روزهای نخست تصدی‌اش به عنوان مدیر جدید در پاری‌سن‌ژرمن خبر داده؛ رویایی که از همان ابتدا نیز مشخص بود به هیچ عنوان با موافقت بیانکونری همراه نخواهد شد. با تمام این اوصاف پی‌اس‌جی همچنان تمایل بسیار زیادی برای راضی کردن این بازیکن و آوردن او به پاریس با رقم‌‎هایی به مراتب بالاتر از آنچه در ابتدا مدیر برزیلی این تیم در سر داشت، دارد.

 

پاری‌سن‌ژرمن، بایرن‌مونیخ، منچستر یونایتد و اینتر ناتزیوناله؛ باشگاه‌هایی هستند که همچنان به تغییر عقیده یووه و جواهرش دلبسته‌اند و امیدوارند بتوانند این بازیکن ارزشمند را به ترکیب خود اضافه کنند. از میان این تیم‌ها اما اینتر شانس بسیار اندکی دارد. نزدیکان دیبالا از مخالفت شدید و عصبانیت او از انتقال به نراتزوری، آنهم به عنوان بندی از قرارداد مبادله مائورو ایکاردی خبر داده‌اند؛ موضوعی که باعث می‌شود عملاً اینتر شانسی برای جذب او نداشته باشد.

 

Calcio Mercato اما امروز خبر داده که بانوی‌پیر در صورت رسیدن پیشنهادی که ارزش فکر کردن داشته باشد، ممکن است شرایط بررسی انتقال بازیکن 25 ساله‌اش را مجدداً بازبینی کند؛ پیشنهادی که حداقل 80 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش را تأمین کند.

 

در میان متقاضیان ستاره آرژانتینی یوونتوس اما شانس منچستر یونایتد کمی بیش از سایر رقبا است. شیاطین‌سرخ در صورتی که روند مذاکرات برای انتقال پاول پوگبا بر خلاف خواسته‌شان پیش برود، بعید نیست برای موافقت با این انتقال، به گزینه‌ای کمتر از پائولو دیبالا هم‌تیمی سابق او رضایت دهند.

 

گفتنی است پائولو دیبالا که تا سال 2020 با بیانکونری قرارداد دارد، در صورت آغاز کردن فصل با لباس یووه، شاهد پنجمین فصل حضورش در این باشگاه خواهد بود. جواهر تاکنون 182 بار برای یووه در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 78 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: